fbpx
Wydrukuj tę stronę

Warunki organizacji wycieczek szkolnych

 
  1. Zamówienie wycieczki na piśmie np. email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. wg wzoru poniżej.
  2. Zamówienie wycieczki należy potwierdzić wpłatą zaliczki w minimalnej kwocie: wycieczki 1 – dniowe: 500 zł, wycieczki wielodniowe krajowe: 1000 zł., wycieczki wielodniowe zagraniczne: ok. 1500 zł. Wpłata pozostałej części należności najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
  3. W terminie najpóźniej do 3 dni przed wyjazdem należy dostarczyć listę uczestników (uczniów i opiekunów) w wersji elektronicznej z danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, adres. W przypadku nie dostarczenia listy do biura lub dostarczenie niekompletnej, nieczytelnej listy uczestnicy wycieczki nie zostaną ubezpieczeni.
  4. Ceny wycieczek zostały skalkulowane dla grup: 45 uczniów + 4 opiekunów gratis. W wyniku zmiany liczby uczestników konieczna jest nowa kalkulacja.
  5. Zawarte w katalogu programy wycieczek są tylko propozycjami - na życzenie przygotujemy ofertę wg indywidualnych potrzeb i życzeń.

 

1392740194 txtFormularz zamówienia wycieczki szkolnej